首頁

2015年10月17日 星期六

香芹碎肉餃子



做了兩種口味的餃子。

香芹碎肉和冬菇碎肉餃。

餃皮特地擀得有點厚度,內涵不要太豐滿,

煎熟後一定要趁熱吃,又脆又香,

我選擇在無人的天空下享受狼吞虎咽哈!
















前陣子做了一個夢,
夢中又看見自己獨個兒離家出走,旅行去,
夢裡飄去的地方不知所在地,
總之,自由自在遊得很開心。

同月,如此一個突然的想法,
就這麼衝動的預訂兩張飛上海的機票,
12月出發。

又過了幾天後,想了又想,
最後把機票送人了..


餃餃陣!
















8 則留言:

  1. 你真係餃事!!! 哈)))) 3心兩意!! 哈)))))))))))))
    見到你d餃, 好想食呀!!!! 皮厚d 要黎煎, 我覺得好食過薄! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎餃真系要厚皮d比較好味,過癮!~~
      話時話,真系好耐冇見你的靚靚麵條啦!!!!

      刪除
  2. 每次你成品都引起我食慾呢!

    回覆刪除
  3. 見到你D包包同餃子好開心 :) 
    你幾好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太好耐冇見,原來你去了新加坡遊玩。
      我好好呀~謝謝你關心~ :)

      刪除
  4. 有包包,有餃子,腸粉呢?仲有貓耳朵.......
    好掛住你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹姐好久不見!!
      我常常有去探望妳同小由的呀,
      我都好掛住妳地呀! :)

      刪除