首頁

2013年11月13日 星期三

海燕窩





似唔似怪物??哈~



黑糖、紅棗、圓肉、海燕窩凍飲~
說實在,這凍飲也挺不錯吃的!^^





近來迷上黑糖,索性用了黑糖元肉紅棗滋潤一下下~~
滿滿一瓶 collagen 呀!~~  眼睛發亮中嘻嘻!


黑糖、紅棗、圓肉、海燕窩凍!~





逛超市時又被我遇見海燕窩,挑了一包深色的把它帶回家。
原本是想用來煮凍飲的,結果份量下太多,
搞到整鍋糊糊的物體真不知如何是好!
靈機一動,順便將錯就錯啦,
海燕窩凍就是這樣變出來的哈!

成品還不錯呢,感覺就像吃大菜糕,
吃起來很濃郁的黑糖香,超喜歡!

高鈣、高鐵、高膠原蛋白、等等等等等!
最重要是純天然海藻類,無任何傷害力....
平民燕窩比較適合我~~  :)






















16 則留言:

  1. 我又要食!!!!
    今晚番去浸先!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好野黎架,日本人好識吃呀!
      我決定每星期褒兩次哈~

      刪除
  2. 我這裡天氣已轉涼,熱飲也不錯!

    回覆刪除
  3. 我都鍾意食, 有時整冷盤都得 :)

    回覆刪除
  4. haha, 我未見過呀, 大香....里....., 但知一定好味道, 因有我愛黑糖,紅棗&圓肉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早,這是好東西呀,
      在好久前h小姐也有介紹過的。
      黑糖的味道比較香而且濃郁,可以蓋去一些海藻的味道,
      你拜師學藝玩夠未呀?^^''

      刪除
    2. 哈哈,仍懶洋洋呀,得閒都追劇。

      刪除
    3. 我都追緊~~~~ ^^
      得空上來走走呀!

      刪除
  5. 我見過呢款野呀,但冇買嚟試,下次試下先!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 是海藻類,日本很流行的保健品呢,
      價廉物美!

      刪除