首頁

2013年11月22日 星期五

天然全麥包













已經好久沒上來了,
最近真的好懶在這兒更新,
來去幾乎都差不多...

都係一樣簡簡單單的包包,嘻~~ ^^''






反正我在做夢,夢醒了過後什麽都會消失的....

(不是我說的.... 車恩尚!)




什麽是DreamCatcher
有沒聼說過捕夢網的傳説呢?
想不想發個美夢呀哈!

這東西被店主隱藏在一個不起眼的小角落,
無意中被發現后,把它帶回家。
挂在窗前,風吹過、羽毛飃呀飃的... 又發夢哈!

好明顯我已經中毒中毒... 
繼承者哈哈!

























22 則留言:

  1. 包包係你強項,我黎食個先。
    繼承者未睇啊,好似好多觀眾,我剛追完"秘密"

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵... 掛住煲劇?唔見晒人影嘅.

      刪除
    2. 好懶上來這裡呢...
      我煲緊heirs,好看!

      刪除
  2. 呢排我都冇整包包,好懶啊!

    回覆刪除
  3. 來一個沒有醬汁的包包好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有探你地架,有去看小由仔呀!^^

      刪除
    2. 幾時做咗隱形俠呀?^^
      最近很忙?

      刪除
    3. 最近比較忙d,而且好少上來blogspot...
      我會探你同小由架,
      新年快樂~ ^^

      刪除
  4. 越簡單嘅包越見工夫呢 :) 圓波波, 又軟 :) 正 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近都是這類簡單的麵包,所以很懶放上來... ^^

      刪除
  5. 唔該我想要份漢宝包呀^o^

    回覆刪除
  6. 唔至你懶 ! 講懶我叻好多! \ ^ 0 ^ /

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左邊樹丫,做乜又偷懶??哈~ ^^

      刪除
  7. 祝聖誕快樂!新年進步!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹姐,祝你同家人聖誕快樂,新年快樂~ ^^

      刪除
  8. Angie你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結更多好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  9. 好耐唔見你更新!還好嗎?卦住你啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shirley, 我好少上來這裡,我好好。
      謝謝你挂住我啊!~~~ ^^
      祝大家健康、生活愉快~

      angie~

      刪除
  10. 好想睇你的手工麵啊!掛住小燕窩呢! ^ ^

    回覆刪除