首頁

2015年9月22日 星期二

好久不見。素未謀面











誤打誤撞就這樣闖了進來,實在太久沒更新。

摸索了好一段時間才有辦法進入更新地帶,

原來不知不覺已離開兩年..

好久不見
.
.

送上 “天使”

送給 “素未謀面” 的 U & Me ~~  :)
.
.
.


忘了如何自動播...

















12 則留言:

  1. 你返黎LU 咩!! >< 會唔會又出現下一陣, 之後又失蹤先~ 哈)))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我在另一空間有繼續發up風架.......
      不過唔緊要,因為無論去到邊,
      我都會去探妳!!! ^___^
      C小姐,隨心隨緣~~

      刪除
  2. 嘩,真係好耐冇見妳啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雀后其實我成日靜靜雞探妳架..兼偷師呀~~
      謝謝妳的好分享~~~~ ^^

      刪除
  3. Long time no see here !!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老朋友,謝謝你一路的支持同鼓勵~~
      祝你同白先生有個美麗愉快的假期~ ^^

      刪除
  4. 老朋友,謝謝你一路的支持同鼓勵~~
    祝你同白先生有個美麗愉快的假期~ ^^

    回覆刪除
  5. 終於見你喇!hehe~雖然我都勁懶成日睇人自己唔更新!但真係好開心見你更新呢!

    回覆刪除
  6. 我一直都遊走各人家探望!就總是自己懶啊!我的家佈滿塵啦!hahaha

    回覆刪除
  7. 你好!好久!好久沒見!
    你到底是在那一個空間呢?

    回覆刪除