首頁

2013年9月24日 星期二

炒麵
























這整個月在處理交替的工作,
陸陸續續把工作轉移的同時,
感覺肩上的責任慢慢解脫中...
沒絲毫的不捨,只想快快脫離..

接下來的日子..
會幸福嗎????
又來了又來了哈!


L 小姐第一次讚這泡菜炒麵好好吃!
是不是因爲下個月要去韓國?
所以愛屋及烏??!!哼! 

麵條是月頭的存貨,
都不知消化到哪去了嘻嘻~


















14 則留言:

  1. 呵呵又有手工麵吃,見你d麵就肚仔餓了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重新安排新生活,勇敢呀,幸福一定在前面的。

      刪除
    2. 希望啦,我會努力~~
      Thanks~~ ^^

      刪除
    3. 呢樹d超作搞到我一頭霧水哈!
      早,晚安!^^

      刪除
  2. 最近好忙,矛整...我邊打字邊流口水呀!
    你地d留言會飛去意見待管理區,核准后才准公開的!好奇怪!
    你的都是這樣嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為你專登要核准咋,去設計到留言到揀返唔使核准,應該係咁

      刪除
    2. 可能我亂按,改左啦~ ^^

      刪除
  3. 我知後覺!e家先發現你個新家!

    回覆刪除
  4. 要從新習慣, 慢慢會上壞軌道 ;) 有係紅紅嘅麵, 怕怕 :p 有木耳, 爽爽的 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡很多人用,但若要找人或找post就不容易,
      其實我不太喜歡過份複雜的功能,很沒安全感哈~
      適應中~ ^^

      刪除
    2. 已前yahoo通常都係華人居多, blogger就全世界, 真係要大海撈針 :p

      刪除