首頁

2013年9月29日 星期日

葡萄乾天然酵母麵包







沒特別喜好,就是喜歡簡單的白麵包,
都看厭了吧?!
我還會繼續哦....嘻嘻~


















這是上個月吃過的麵包哈!
要不是把它們拍下來,
相信我已經全忘了!

每次去烘焙店前都提醒自己,
一定要買全麥粉!
結果每一次都忘得一乾二淨..
一次、二次、三番四次!!

老了老了啦... T_T








這一幕即將會成為歷史,很捨不得!

















21 則留言:

  1. 個包令我想起我最鍾意買黎食既咸軟朱!! OH... 超懷念( ̄o ̄)..超想食 ( ̄~ ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有軟包我都like! ^^
      自己整啦!自己整吃得更滿足哈哈~

      刪除
    2. OK, OK!!
      我聽日焗紫薯包!! ^0^

      刪除
  2. 個包真係好軟 :) 羨慕中!!! 唯有講句”舊嘅唔去,新嘅唔嚟”來安慰自己 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的麵包也越來越好呀~ ^^
      原來我復錯地方...

      刪除
  3. 最心痛就是搬不走很多想要的文章,
    又沒時間...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好蠢的問題 ~ 如果我用愚公移山搬部份文章,照片另存影像再上戴,是否可行呢?

      刪除
    2. 對少圖的作者是可行的~
      網絡有一個免費的系統,blogtrans!
      是可以輕易的把“文字” 搬家,但照片就必須另外重新上載過~ :)

      刪除
  4. C呀虎, 唔理我. MAIL左成半個月了.續篇茅心機呀.想算數. X(
    咬返個你D軟包黎出氣先. B-)
     點解你D相可以放咁大張嘅, 我一大就爆晒個BLOG.頁面. 咩都唔識呀. @-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完全沒心情搞呀... T_T
      都已經夠忙啦,c吖虎依傢黎玩野,真係比佢玩c!
      你按下副圖片,圖片下面會出現一條顔色的link,d字好鬼c細架,真係要look清楚呀!
      果樹可以改大、中、特大相size~

      刪除
    2. 你要繼續mial呀,我見好多人收到的備件都是不齊全的....
      灰心!

      刪除
    3. 我都係用果條link揀架, 特大size就爆晒, 大有時都免強, 你地咁靚,我d相效果好唔滿意:((

      刪除
    4. 仲有呢到d相要好小心, 唔知點解, 我睇到人地d相薄, 仲係我無add嘅人, 呢樹安全度好低. 尤其g+. :-w   

      刪除
    5. 早,你看到我的相簿咩??????好緊張吖!!!@@
      不知道爲何就是不喜歡在這裡寫blog,
      可能我會另尋其他去處...

      刪除
    6. 你upload的照片放在那裏?
      我不是在這裡upload的,我是經過picasa上載,
      你看到我的相????????

      刪除
    7. 拍照時盡量調高照片的pixel (像素),
      pixel密度越高,照片放大時就更清晰~
      我只懂皮毛咋... :)

      刪除
    8. 應該係公開果d相瓜,但如果唔知又放係到就C火。不過我無打開睇,咁好容易俾人攞左去用。
      我用pc上傅無經其他,我懶唔想花咁多精神。
      我用手機咋,好怕要上載尼尼lulu咁架.

      刪除
    9. 你會轉去邊呀,隨意窩? 我已揀左輕鬆搬去成3星期都未得,心淡。

      刪除
    10. 3星期都未得?!隨意窩我不喜歡...
      fb原來可以很安全使用的!以前我好怕因爲實在太強了,
      經有人指導后,現在改觀了!^^
      btw...我d相因該不值錢啦哈哈!

      刪除
    11. fb點先安全呀, 我好怕你寫一句就轉呀轉到唔知咩人都知.

      刪除
    12. 我唔識架, 所以怕怕地佢.@-)   

      刪除