首頁

2013年10月14日 星期一

軟豬





























星期天很多時會把炒好的餸菜,
熱辣辣夾新鮮麵包吃,
軟豬 + 咖哩豬豬 = 正呀!^^


.
.
.
.
.
.
.
.



最貴的就一定是好的?
名人說的話都是對的?!

我相信自己的眼睛...




















23 則留言:

  1. 哇~~~ ( ̄(●●) ̄) 又軟色水又靚!! 超吸引~~~
    未試過用餸菜夾包食呀!!! ( ̄o ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的軟豬 ( ̄(●●) ̄) 都好軟呀~~~ ^^

      刪除
  2. 嘩!唔拎走兩個包〜對唔住自己!
    昨天我的午餐是咖哩雜菜拌米粉呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖哩雜菜拌米粉,
      想起都流緊口水中呢... ^^

      刪除
  3. 軟豬夾送最正架, 今晚整了包, 加了粿麥粉, 待發中:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 包包出爐未呀?
      明早有自家包包早餐了~ ^^

      刪除
    2. 呵呵蒜茸牛油係面,香到不得了,他吃了兩個啊,因是軟的:D

      刪除

    3. 你有加糖?
      蒜茸牛油内我有加入少許黃糖一起拌勻的,
      成品和某名店的味道是不分上下~
      我今晚都想整呀! ^^

      刪除
    4. 無糖, 是海鹽呢, 咸的. 整左未呀.

      刪除
    5. 整左啦,好好吃! ~ ^^
      你的 fb open account ???

      刪除
    6. 上面咬左一啖果D包包組織好靚靚=D7   
      又在等發酵中, 而家天氣涼左, 要發耐D

      刪除
    7. 呀喂, 容和同尹恩惠有新劇"未來的選擇", 睇了兩集了, 唔錯

      刪除
    8. 我是容和 & 朴小姐的粉絲哈哈!
      未來的選擇同繼承者我等緊呀!^^
      過去剛剛看完 master Sun,好看!
      蘇先生好型!

      刪除
    9. MASTER SUN , 蘇先生演技好好的, 我現在去LOOK下先. 之前睇左日劇"半澤" 都很好看.

      刪除
    10. 主君的太陽~
      是鬼戯來的,但不屬於恐怖那類,
      故事圍繞著主君和太陽的遇鬼遭遇及感情綫,
      女主角孔小姐越看越靚呀哈哈~

      刪除
    11. 果女主我一向都喜歡佢,自然美,屬耐看型

      刪除
    12. Fb我已開了未設定好呀,你攪掂了通知我呀

      刪除
    13. fb已經攪掂了,我現在已經慢慢移去那裏了...
      你攪掂了通知我呀!

      刪除
  4. 終於搵返你喇!! 乜都唔認得,我都一定認得你d軟包包!! :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 我轉用番自己的中文名咋,好多人真係唔認得...

      刪除
  5. 鍾於找到你了,你用左中文好得意hehehe~

    回覆刪除