首頁

2013年10月7日 星期一

白土司


















邊邊不夠上色,趕時間出爐,趕著想吃,吃完想睡覺... -.-






上兩個星期沒時間搓包,在超市買了一條長土司頂替,
打開麵包,豈料一股又酸又臭的味道直撲鼻!
心想,會否又買到過期麵包?
再看看日期,是新鮮麵包呢...
麵包裏頭究竟加了什麽化學物劑?

是的沒錯!
用又酸又臭...去形容該土司...@@






喜歡這樣的吃法,炒滑蛋另加酸辣甜番茄....
這包包讚讚讚!^^





這前奏很適合藍藍的星期一......  醒!哈~
























33 則留言:

  1. 又酸又臭! @@ 唔係掛!!? 最後有冇食!?

    回覆刪除
    回覆

    1. 我沒吃,好大陣味呀! @@
      我朋友幾乎日日都買來吃,他說沒問題...

      刪除
    2. 係“臭酸叔“ 呀! @@

      刪除
  2. 回覆
    1. 外面的麵包有添加物,
      我太耐矛買,一嗅就出事...

      刪除
  3. 其實食慣咗自己整嘅包,真係食唔慣...尤其是白吐司,無其他味蓋過D化學味... 

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是誇張,一打開那味道真的難頂!
      還擺了整個星期,麵包不會發毛的....~,~
      fb我開番左個page,遲d通知你.. ^^

      刪除
  4. 又酸又臭?係咪關d 酵母事?不過我覺得幾時都係自己焗最啱心意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因該係關d 乜乜物物事,
      一陣 臭酸叔 味呀! @@

      刪除
  5. 我都係,食慣自己,偶然買出邊都唔愛d人工香精味,想嘔的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香精食物一吃就認得出了,假!
      所以我不了解爲何那個“胖大人”的香精麵包,
      會那麽多人喜歡吃........

      刪除
  6. 好彩我買d麵包無問題,如果唔係就慘喇!我隔日買一次麵包,第一日食新鮮,第二日食嗰件要放雪櫃。

    回覆刪除
  7. Hi~ 又酸仲要又臭真係諗起都.......

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 好耐沒見,你好嗎,最近還有整包包嗎?
      可以呀!^^

      刪除
    2. https://www.facebook.com/gg.langie
      fb我係新手呀,
      重新開了另一個page,適應中,遲點再通知你們~ ^^
      有update你的新blog??通知我呀!
      謝謝你~~

      刪除
    3. 我有用開FB,不過都唔識私隱可以點分類,邊D人睇到邊D人睇唔到咁....好似好煩...所以我FB唔會ADD太多人....^^ 我唔寫BLOG啦,懶,都係UP係FB算了~ ADD左你啦

      刪除
    4. fb我新手呀,很多都不會用...
      這是我的page,有空去看看啦,
      暫時我仲未想打算公開哈~
      https://www.facebook.com/gg.angieLee?hc_location=timeline

      刪除
    5. 建立專頁很容易的,難不到你的。

      刪除
    6. 有比錢收費架?
      我不知道要收費的,都沒比過錢呀…@@

      刪除
    7. 最後賣廣告個度要比錢....唔賣廣告好似會無人知咁....

      刪除
    8. 原來是這樣,我沒賣廣告,反正只是想記寫而已 ^^

      刪除
    9. 都係....https://www.facebook.com/trymybreads 見唔見到我的?

      刪除
    10. 遲d去看,我要去煮午餐先!^^

      刪除
  9. haha你食慣自家製靚包出面嗰D粗嘢滿足唔到你lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐沒買外賣的麵包啦~~ ^^
      我找不到之前在你那裏的留言呀點解呀....>,<

      刪除