首頁

2013年10月11日 星期五

蘑菇雞飯











太軟不愛,太硬吃不下,軟硬適中的飯最好,
自己煮永遠是最愛哈!




薑、蒜、香!




蘋果、鳳梨、香梨糖水 ~

家裏太多水果消化不良時,就會用來煲水,
用任何水果煲的糖水都覺得好滋潤好好喝~  ^^'' 






剛剛煮了個簡易的有味飯,吃著吃著某人說...

這碗飯有媽媽的味道呢~~
.. 這是我媽咪的味道耶!
.. 這飯跟我媽的味道也差不多吖.. 

天下的媽媽都是一樣的!....  -.-


今天是假期,外面人多車多而且太陽熱情得很...
我們躲在自己的屋簷下聼歌看戯耍樂哈~ 






















12 則留言:

  1. 我都鍾意煲雞飯, 班生都鍾意食, 我多數用冬菇或者牛肝菌 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我即興想吃,所以雪柜有乜就拿出來用~ :)
      班生都鍾意食,證明呢味有味飯好正!^^

      刪除
  2. 如果說這是兒時的味道會動聽多!

    回覆刪除
  3. 中式同葡式有味雞飯我都好喜歡,剛做了次葡式

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒看過也沒吃過葡式有味雞飯,等你分享呀~~ ^^
      最近有套港劇 “巨輪”,故事背景就在 macau,
      那裏的巷弄街景有點似我呢樹丫哈!

      刪除
    2. 其實我以前來過你個樹, 有D地方真的和我地好相似的, 純樸果款.

      刪除
  4. 有味飯!! 我鍾意~( ̄ˇ ̄) 
    香港今日太陽都好熱情呀.... 我都唔想出去同人迫... 留係屋企宅吓仲好!! ( ̄▽ ̄)~*

    回覆刪除