首頁

2013年10月20日 星期日

紅蘿蔔絲天然 pita bread








本想做個橙色的紅蘿蔔麵包,
一想到待會要洗一堆工具就眉頭皺了...
刨絲比較快,pita 更快哈~ 
懶...的時候實在沒辦法!











有薄有厚有大有小、圓的長的,任君選擇 ~~ ^^












家人不喜歡紅蘿蔔,好的東西總不能不吃嘛!
紅蘿蔔絲的份量雖然不多,
但成品有淡淡的橙色之外,
隱隱約約的紅蘿蔔絲也相當讓迷人呢~

紅色一條條的是什麽東西??
吃不出麽????

這不知不覺真好耶,嘻~ !^^



































17 則留言:

  1. 好健康的包!
    小由媽媽也是不吃紅蘿蔔的!

    回覆刪除
  2. 我都想話..隱約見到淡淡橙色, 好靚!!!! 我要中型既PITA, 有冇!!! 哈))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身都好like呢種整法,快趣而且感覺好rich!
      今晚若有時間想玩埋另外一款~ ^&^

      刪除
  3. 我愛紅蘿蔔架,家人都唔愛食。
    尼個我食起碼兩個,夾咩都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己就好like,所以我整日要包尾架~
      我都要兩個先夠呀...

      刪除
  4. 回覆
    1. 千與千尋的插曲,是一部日本卡通片~ ^^
      以下的link好正~
      https://www.youtube.com/watch?v=7zFu1t3uXyc

      刪除
    2. 唔怪之得咁熟啦....原來千與千尋~~^^ 我之前睇鋼琴版~

      刪除
  5. 你好嗎? 很念你......

    回覆刪除
    回覆
    1. 小吉,好耐矛見啦! ^^
      BC先生好嗎?
      你搬去那裏呢??

      刪除
    2. 好好...都算小牛記得我地呀 ! ^.^
      仲未有打算呀 ! ^.^

      刪除
    3. 搬家記得通知我!
      香港天氣開始冷了,takecare!!!^^

      刪除
    4. 嗯...知道 ! ^.^
      同樣小牛你都要takecare喔 ! ~.^

      刪除
  6. http://makarpurastar.blogspot.hk/

    我都開檔了 :)

    回覆刪除