首頁

2013年10月10日 星期四

野菜雞柳韓辣醬燜米~













昨晚餐吃了同一道料理的韓式炒冬粉,
結果相隔不到24小時又想再吃!
好喜歡野菜,大量的椰菜一起炒會提升料理中的清甜味,
而且韓辣醬和野菜是好朋友呢....禾覺得啦哈!
今早炒了米粉,連今午的便當也一起搞定~~

24小時内吃了三次,有點瘋狂的說嘻嘻~


大家早晨呀~~~ ^^
















5 則留言:

  1. 我都鍾意呢款 :) 不過我就走辣醬加蝦米 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 加了韓國辣醬特別香架~~ 蝦米我都like,有下次! ^^

      刪除
  2. 早晨!我要走辣多菜!唔該!

    回覆刪除
  3. 炒米粉我大愛, 食碗先.
    喂呀喂a小姐, 韓式年糕醬都好正的, 我試過了. :D

    回覆刪除
  4. 最緊要自己鍾意食~ 食幾多次都冇問題呢~~ ^^

    回覆刪除